Fikamys.

Tre joggdagar kvar till London, baby. Rätt mycket att fixa, men det ska nog gå utmärkt. Rätt kul också att panlägga lite för min egen frånvaro. I dag rotade jag fram ett gäng kanelbullar ur frysen och kallade till trefika. Vi har aldrig fikarast, så det kändes trevligt. Tills vi plötsligt kom på oss själva med att fantisera om hur det skulle gå till om koncernen helt plötsligt skulle få för sig att sparka halva personalen. Olika scenarier. Locka ner ett gäng i källaren där man får se sitt namn på en oönskad-lista? Bli bjuden på "konferens" och få betala bussen hem själv? Upptäcka att nyckelbrickan inte funkar? Sen blev det konstig stämning. Slut på fikat. Ska för säkerhets skull göra mig oumbärlig. Haha. Nu ska jag se klart Morden i Midsumer under en pläd i soffan. Oumbärliga plädar har vi. Det ska ösregna i London hela helgen. Åja, det hör ju till. Tar med mig en sydväst a la Paddington. NU ska jag se Barnaby. (Sprang en mil idag förresten. Strålande gjort!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0