Cola zero och rostmackor, check!

Dagens frukost! Vet inte om det är bästa reparationen efter gårdagens finfina middag, vin och dans på Strand, eller bra uppladdning inför träningspasset senare. Oh well, med lite älgköttfärssås på så! Musklerna kommer älska det.

Förövrigt har Friskis fått lite konkurrens - i går hämtade jag ut mitt nya World Class-kort, fick rabatt via jobbet. Testade anläggningen på Nybrogatan direkt, och det var en labyrint. Jättestort och jättetomt, bara att välja och vraka bland löpbanden. 40 minuter effektiv (?) löpning blev. Och sen duscharna! Med duschkräm! Bra grej, jag orkar aldrig ta med/glömmer alltid.
Å andra sidan. Jag var lite rädd för de andra som tränade där. De såg biffiga ut och farliga jämfört med mysmotionärerna på Friskis. Hoppas de är trevliga innerst inne, under den hårda, onda ytan.
Friskis - Worldclass: 1-1
Vilket gör att jag fortfarande inte vet var jag ska träna idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0