Årsta-Mammons tempel

En sådan här hopplös dag, när inte ens solskenet eller en stundande kväll med fina vänner gör en på bra humör, krävs det ett mål för att överhuvudtaget ta på sig löparskorna. Jag lovade mig själv en present om jag orkade ut, så på slingervägar i förorten sprang jag hit:

Tror det blev 12-13 kilometer ungefär, om man räknar in alla omvägar och kringelikrokar jag tog av misstag. Och en påse färgglatt swedish fish-godis, en banan och senaste Runners world!
I morgon blir det nog Oslo. Löparskorna ska med och staden ska utforskas. Mjölksyra i låren är nog att vänta, tack vare alla norska mardrömsbackar. Men mest får man träffa syster, roa sig kjempegott, se nya vyer och skriva någon liten text.

Kommentarer
Postat av: E va

Så inte helt hopplös ändå!

2010-09-28 @ 18:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0