Nytt personbästa!

Med tanke på av en underbart rolig inflyttningsfest som inte slutade förrän fram på småtimmarna igår, samt en miniförkylning som härjar i luftvägarna, trodde jag inte riktigt på att Hässelbyloppet skulle bli något annat än en skön och rolig, men mycket lugn, löptur genom förorten.

Men man blir så peppad av allt folk! Energin som kommer när man står i startfållan, jag sprang i Damer motion 1, dödar alla tecken på för få timmars sömn - och i mål kom jag på nytt personbästa! 49 minuter och 46 sekunder. Nöjd!

Löpare pustar ut efter målgång! 5149 löpare sprang årets Hässelbyloppet,

Sen snabbt hem (snabbt och snabbt, tar typ en timme Hässelby Gård - Årsta) för varm dusch!

Och ikväll blir det riktigt myssöndagkväll tänker jag mig. Så skönt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Fint!! säsongsavslutningar ska vara bra minnen så man är taggad för nästa ...

2010-10-10 @ 17:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0