Löpning längs landsväg

Hemma igen, ovanligt ofta denna höst. Vilket innebär löpturer längs landsvägen, fram och tillbaka. Oftast landar det på omkring 7 kilometer. Ibland är det skönt att slippa tänka, ibland blir jag fruktansvärt less på den där vägen. Å andra sidan kan man aldrig riskera att springa vilse.

I morse visade dock termometern på åtta minusgrader och mina vinterlöparkläder är i säkert förvar 50 mil härifrån. Därför tänkte jag för andra gången den här veckan utnyttja mitt prova-på kort på Golds gym inne i Sollefteå. Var där med mamma i tisdags och det var helt okej!

Sedan blir det finmiddag hos Lina, yey!

Is på vattenpölarna under hundpromenaden i morse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0