Wake up light och adventljusdags

Första advent i morgon. Det ska firas med att laga fjolårets julstjärna av usel kvalitet! Och kanske en simtur, det är så mysigt att simma och äta clementiner när det är snö ute.
Känner mig lite hängig, så det är nog lagom ansträngande också med några lugna längder i bassängen, eller en promenad. Även om vinterväglaget faktiskt är rätt bra ute nu, och skulle duga utmärkt för en löprunda.
En sån här vill jag ha:
En wake up light-lampa. Som väcker en med mjukt ljus, sakta. Så jag vaknar på morgonen. Har blivit så jäkla trött då, tar säkert en halvtimme att vakna! Vad är grejen? Helt värdelöst! Jag som brukar kunna skutta upp klockan kvart över sex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0