Appappapp!

Jag har fått en sån där populär, splirrans telefon som alla pratar om, en nummer fyra. Från jobbet förstås, men well connected som jag är har jag den även utanför. Alltid nådd, vet ni.

Självklart har jag börjat köpa och ladda ner en massa appar. GI-appen, som om jag skulle kunna låta bli att äta digestivekex. Friskis-appen som jag kan boka pass med. (Fast den funkar inte.) Och Nike GPS-appen. Den vill jag verkligen använda. Mäta sträckor och sånt helt automatiskt. Tydligen hejar den på också, med en metallisk mysig kvinnoröst. Och blandar lagom peppande musik! Halleluja.

Men jag bara glömmer slå på den och lyssnar på Sveriges radio istället. Oftast P1.

Kommentarer
Postat av: josephine

kikar in på din blogg hoppas du kikar in på min!

2010-11-17 @ 17:05:50
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: tina

fin blogg:D

kolla gärna in min med ;D

2010-11-17 @ 17:26:23
URL: http://tiiinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0