Allt för hälsan-tur

Åh, vad mycket kul det fanns på Allt för hälsan-mässan i Älvsjö. Synd att det kostar  200 pix att gå in (för två mässor, men ändå, man får ju bara inträde), men vad sjutton tänkte vi och åkte dit.

En hel del grejor att titta på, gratis massage (men sjuuuuukt lång kö, så det fanns inte att vänta) och gratisprover på diverse havregeggor som skulle vara nyttiga. Rolgast var dock att få bra erbjudanden på tidningar - och kolla in de träningspass som kördes hela tiden. Danspassen verkade ack så avancerade och inget för mina löparben, men jag kikade lite på ett boxpass som verkade kul. Fortsätter i morgon, och då ska jag nog ta på mig träningskläder, ut i fall att jag vågar mig ut på golvet.

I dag blev det istället åtta peppade kilometer på löpbandet på Friskis Skrapan, Körde faktiskt stenhårt med intervaller. Men innan dess följde jag med, eller jag gick självmant, in på grannmässan "Det goda köket" med mannen. Där var det massor av god mat och den största mängd medelålders människor med vinprovarglas och drinkbiljetter jag någonsin sett.
Nu kör vi lite vin och lördagsmiddag här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0