Dålig uppdatering.

Jag vet. Annat än att träningsblogga har upptagit mina tankar och nu har jag dessutom åkt på en förkylning med halsont som främsta vapen. Ingen löpning alltså, trots att försommaren är här och jag är avundsjuk på alla som springer omkring i korta nya shorts och fräscha sommarlöparskor bland hägg och syrén. Inte sedan i lördags har jag varit ute, en milsrunda, och då blev det också premiär för korta tights och t-shirt i löparspåret.

Nu är det dock passivitet som gäller, på stark inrådan från mor. För att pigga upp mig lite har jag kollat in några nya lopp inför säsongen. Ett par veckor innan Tjejmilen kanske halvmaran på Höga Kusten Maraton vore något? En augustitripp till mamma och pappa hemma vid Ångermanälven kombinerat med ett par mils backig löpning vid kusten kanske blir en höjdpunkt på sensommaren. Vi gör´t!




Vy från Höga kusten, taget ute på reporterjobb sommaren 2008.
Något härligt att springa runt här säger jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0