Fortfarande sjuk ...

... är jag. Vaknade i morse med huvudvärk och utan varken fungerande hals eller andningsförmåga genom näsan. Känner mig fortfarande helt tung i huvudet och mosig i kroppen. Men nu får det bli sista sjukdagen det här. Är så sjukt (haha) rastlös. Är dålig på att vila också fast jag är hemma. Alla som någonsin bott med mig vet att en ledig dag är jag ute ur huset före klockan tio, för att springa eller göra något annat. Så när jag är sjuk, och varken får eller orkar aktivera mig, blir jag galen och börjar typ städa kylskåpet.

Men idag ska jag bara spela tv-spel, skriva någon notis till jobbet, dricka te och äta kakor. Kakorna får jag springa bort sedan när jag blir frisk. Jag är absolut inget kostfreak och har rätt bra ämnesomsättning. Och man ska väl göda sig lite när man är sjuk? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0