Dubbla pass...

.. på två dagar. Skivstångspass i går efter jobbet. Har hittat min favorit hittills, onsdagar på Sveavägenfriskis 16.30, Inget mes. Så det är bara att börja jobba tidigt, tjugo över sju, så kan man gå vid fyra och hinner dit! Bokat framöver, om inte sommaren kommer i vägen förstås. Synd det här med sommarscheman på gymmet, tänk på oss som inte har semester och vill fortsätta i våra vanliga träningsrutiner.

Apropå att inte ha semester så önskar jag att jag hade det. (Ja, jag vet att som 24-åring i journalistbranschen är det rätt normalt att inte ha haft semester eller en ledig sommar sedan gymnasiet, och hellre jobb än arbetslös, men det vore fan behövligt att vara ledig mer än en helg i sträck ibland!) I morse när jag tog en löptur bland villaträdgårdar och blommande häckar (/ km)så hade det inte suttit fel att följa upp med en balkongfrukost och en ledig opolerad dag framför sig istället för dataskärmen. Å andra sidan är det ett perfekt sätt att starta en jobbdag på. En jobbdag som sedan blev helt trevlig med intressanta intervjuer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0